Sunday, March 13, 2011

Rotini Carbonara

Share

Please scroll down for English version


        De multe ori caut retete foarte rapid de preparat pentru cand nu am chef sa gatesc sau nu am mare lucru prin frigider, de aceea ma gandeam sa postez mai multe retete de acest gen in urmatoarea perioada. Pastele carbonara (de data aceasta am folosit "rotini") imi plac tare mult, ce e drept ca varianta mea de a le face, care nu mai e cea originala italiana, dar care sper sa va placa!


Ingrediente:         

     400 g rotini (spaghete e clasic)
     300 g mozzarella (cascaval)
     2 oua
     100 g smantana
     100 g bacon
     2 catei usturoi
     sare, piper
     optional parmezan                 



Cum se face:

Mai intai punem la fiert pastele in apa cu sare si respectam instructiunile de pe pachet. Ca sa fac o paranteza, eu am vrut sa folosesc alt tip de paste, m-am plictisit de spaghete, iar pastele de la Barilla imi plac tare mult.


Cand pastele sunt gata, le scurgem de apa, le clatim 1 secunda cu apa rece, le scurgem si le lasam acoperite pana facem sosul.
Batem ouale si le lasam deoparte. Dam pe razatoare cascavalul.


Intr-o tigaie punem 1 lingura ulei si prajim baconul taiat bucatele.


Cand baconul e rumenit adaugam usturoiul zdrobit si tragem tigaia deoparte (sa nu se faca amar usturoiul).


Adaugam pastele scurse de apa, si ouale batute si amestecam bine pe foc mic, pana se incheaga oul (nu imi place deloc varianta cu ou crud, mai ales ca eu am alergie la oua).


Cand oul s-a inchegat, adaugam branza data pe razatoare, smantana si condimentam.


Servim pastele calde cu parmezan presarat deasupra, au o aroma extraordinara!!! Bon appetit!




English version


         There are a lot of times when I'm searching for recipes easy to prepare that don't take too much time to get them ready, like when you're not in the mood to cook or you don't have much in the fridge, that's why I thought it would be good to post more recipes like that. Pasta Carbonara (this time I used "rotini") is a great dish which I truly enjoy, although I use my own way to make them and not the original italian recipe, but I hope you'll like it!


Ingredients:

     400 g rotini (spagheti are the classic ones)
     300 g mozzarella
     2 eggs
     100 g sour cream
     100 g bacon
     2 garlic cloves
     salt, pepper
     optional Parmesan      


How it's made:           


First, we cook the pasta according to the instructions written on the package. We drain them and wash them with water for a second, drain again and set aside covered until we prepare the sauce.
I wanna mention that I used rotini pasta from Barilla which I really like, I'm kind of bored of using the spaghetti ones.

We beat the eggs, and grate the cheese.
In a large frying pan we heat up 1 tablespoon of oil, and we fry the bacon, cut in small pieces.
When the bacon is ready, we add the crushed garlic and set the pan aside.
We add the drained pasta, we stir and we add the eggs, placing the pan back on the stove, and we stir until the egg is fried (I have an egg allergy, so I don't really like the original version of cooking the egg).
When the eggs are fried we add the cheese and sour cream, spices and we mix them all together.
We serve the rotini warm sprinkled with Parmesan on top, they have a lovely flavor! Bon appetit!


12 comments:

  1. Foarte bine arata!!...Vreau si eu... mai bine imi notez reteta!!

    ReplyDelete
  2. Ma bucur ca iti place Felis, sper ca nu se supara nici un italian pe reteta mea :))

    ReplyDelete
  3. Si eu gatesc oul la paste,,,arata super si mi-ai facut o pofta,,,,ca merg sa-mi fac si eu.Puppp si o saptamana frumoasa!!!

    ReplyDelete
  4. ce bun! n-am mai facut demult....ia sa ma apuc si eu

    ReplyDelete
  5. alice, sper sa-ti placa varianta mea :) Pupici!

    ReplyDelete
  6. Ce bine arata!...parca le simt mirosul!!!...
    Am niste premii pentru tine!
    Iti doresc o saptamina frumoasa!xxx

    ReplyDelete
  7. wauuu ce bine arata,buna idee,o seara minunata

    ReplyDelete
  8. Carmen, iti multumesc pentru vizita, trec pe la tine curand :) O saptamana splendida iti doresc si eu!!!

    ReplyDelete
  9. Yaya6, multumesc pentru apreciere, sper sa-ti placa daca le incerci, o saptamana insorita iti doresc!

    ReplyDelete
  10. si uite cum am pus si eu de o cina, rapid de facut,simplu si nu trebuie multe ingrediente,nimic special fata de ceea ce gasesc in frigider toata saptamana ....

    ReplyDelete
  11. :) ma bcuur ca ti-au placut fratioare! simplu si bun, nu? :) bizu for you!!!

    ReplyDelete

Astept comentariile voastre cu mult drag, pentru ca sunt foarte importante pentru mine si ma bucura de fiecare data! Va multumesc mult! (I'm always waiting to see the comments on my posts, they're very important to me and they make me smile each time! Thank you so much!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...